مادهای GTA SA, وسایل نقلیه GTA SA

دانلود مود ماشین 2020 Škoda Fabia برای بازی Gta sa

ماشین اسکودا فابیا 2020

شما در این مطلب میتونید مود ماشین 2020 Škoda Fabia رو برای بازی Gta Sa مشاهده کنید ، برای دانلود مود ماشین اسکودا فابیا 2020 و مشاهده آموزش نصب در بازی Gta San Andreas  با راکستارگیم همراه باشید.

اگر از ماشین هایی با ظاهر قدیمی و کلاسیکی که در شهر های بازی Gta sa می بینید خسته شدید این یکی از ماشین هایی که باید در بازی تون نصب کنید .

از اونجایی که بازی Gta sa در سال 2005 منتشر شده طبیعتا ماشین های خیلی جدید و لوکسی در شهر نمی بینید و از اونجایی که این بازی پلیر های بسیاری دارد شاید بعضی از پلیر ها دوست داشته باشند که در هنگام گشت و گذار در شهر با ماشین های لوکسی که حداقل ظاهر مدرنی داشته باشند و باهاشون رانندگی کنند.

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

ماشین 2020 Škoda Fabia می تواند یکی از اون ماشین هایی باشه که دیدن شان در شهر لذت بخش تر از ماشین های قدیمی که در بازی وجود داره باشد. این مود حدود 5000 بار توسط کاربران سایت منبع دانلود و نصب شده است .

آموزش نصب : فایل های مود را در فایل Gta3 بازیتون جایگزین کنید.

امتیاز 3.35 از 17 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

آپلود شده در سرور اختصاصی Rockstargame.ir
پسورد فایل زیپ : rockstargame.ir
کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.
تاریخ انتشار مود : 17.01.2021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید