مادهای GTA SA, مودهای کلو GTA SA

دانلود مود سگ دست آموز برای GTA San andreas

مود سگ Gta Sa

مود سگ برای Gta Sa

شاید شما هم دوست داشته باشید مانند بازی Gta V سگی در بازی Gta Sa همراه خودتون داشته باشید که همیشه کنارتونه و دشمن های شمارو از پا در میاره.

با نصب مود سگ دست آموز برای Gta Sa صاحب سگی در بازی میشوید که همیشه همراه شماست و به شما در ازبین بردن دشمن ها کمک میکنه ، اگه کسی به شما شلیک کنه این سگ سریع به اون شخص حمله میکنه و اون رو از پا در میاره. حتی میتونید به سگ دستور بدید که به چه کسی حمله کنه ، قابلیت انتخاب این رو دارید که به سگ دستور بدید شخص بکشه یا فقط زخمی کنه ، این مود شامل صداهای مختلف از سگ میشه پس مثل مود های قبلی سگ که برای Gta Sa منتشر شده بود این سگ بیصدا نیست و به صورت کامل طراحی شده. نکته قابل توجه اینه که بیشتر از 8 ظاهر مختلف برای سگتون میتونید انتخاب کنید که تعدادی از اونا در عکس ها مشخصه.در ادامه با آموزش نصب و استفاده از مود همراهتون هستیم.

برای اجرای این مود در بازی به افزونه Cleo نیاز دارید.

ابزار های مورد نیاز نصب مود سگ دست آموز Gta Sa

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

آموزش نصب مود سگ دست آموز Gta Sa

بعد از دانلود مود فایل زیپ رو از حالت فشرده خارج کنید ، بعد فایل Doggy.cs و فولدر Sounds رو کپی کرده و به فولدر Cleo بازی خود انتقال بدید.  وارد فولدر Dog Models شوید و سگ مورد نظرتون رو با دیدن عکس انتخاب کنید، فایل های wmyva2.dff و wmyva2.txd رو با نرم افزار Spark یا Img Tools در این آدرس جایگزین کنید Gta Sa Forlder / Models / Gta3.img  سپس وارد بازی شوید و کلمه CACHORRO رو به عنوان رمز وارد کنید تا سگ ظاهر شود.
Aim + 0 : گاز گرفتن شخص مورد نظر
Aim + 1 : بو میکشد ، پیدا میکند و میکشد
Aim + 2 : سوژه مورد نظر را میکشد
حرف G   : سوت میزنید تا سگ برگردد
Aim  چیست ؟ نشونه گرفتن با اسلحه به سمت شخص مورد نظر.

امتیاز 2.74 از 347 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

       آپلود شده سرور اختصاصی Rockstargame.ir
         پسورد فایل زیپ : rockstargame.ir
        کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.
        برای این مود آپدیتی منتشر نمیشود.
        ورژن : 2.3

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید