مادهای GTA SA, وسایل نقلیه GTA SA

دانلود مود ماشینBMW M4 2021 برای بازی Gta SA

ماشین بی ام و M4 2021

شما در این مطلب میتونید مود ماشین 2021 BMW M4 رو برای بازی Gta Sa مشاهده کنید ، برای دانلود مود ماشین بی ام و M4 2021 و مشاهده آموزش نصب در بازی Gta San Andreas با راکستارگیم همراه باشید.

یکی از خوبی هایی که سری بازی های Gta دارند این است که همیشه مود های جدید برای همه نسخه های آن ساخته می شود ، تصور کنید در یک بازی ای که در سال 2005 منتشر شده با یک ماشینی رانندگی کنید که در سال 2021 توسط کمپانی BMW ساخته شده است .

اگر طرفدار ماشین های لوکس BMW هستید ، BMW M4 2021 رو از دست ندهید با نصب این مود می تونید BMW M4 2021  رو در بازی Gtasa داشته باشید و ازش استفاده کنید . همان طور که در عکس مشاهده می کنید گرافیک این مود بسیار بالاست و فقط کافی است که یک مود گرافیک معمولی در بازی تون نصب کرده باشید تا این ماشین گرافیک بالای خودش رو نشون بده.

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

این مود تا الان در سایت منتشر کننده حدودا 5 هزار بار توسط کاربران دانلود و نصب شده است و توانسته نمره بسیار عالی 9.6 رو از کاربران بگیرد.

آموزش نصب : فایل های مود را در فایل Gta3 بازیتون جایگزین کنید.

امتیاز 3.11 از 70 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

آپلود شده در سرور اختصاصی Rockstargame.ir
پسورد فایل زیپ : rockstargame.ir
کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.
تاریخ انتشار مود : 20.01.2021

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای مطلب “دانلود مود ماشینBMW M4 2021 برای بازی Gta SA

  1. mohammad1386 گفت:

    سلام مکان این بی ام و کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید