مادهای GTA SA, وسایل نقلیه GTA SA

دانلود مود موتورسیکلت DAYTONA 675R برای بازی Gta sa

موتور دایتونا 367R

شما در این مطلب میتونید مود موتور DAYTONA 675R رو برای بازی Gta Sa مشاهده کنید ، برای دانلود مود موتور سیکلت دایتونا و مشاهده آموزش نصب در بازی Gta San Andreas با راکستارگیم همراه باشید.

یکی از موتور سیکلت هایی که در بازی راید 4 بسیار معروف شده بود موتور سیکلت DAYTONA 675R بود که ظاهر بسیار جذاب و سرعت بالایی دارد.

امروز با نصب این مود می تونید موتور سیکلت DAYTONA 675R در بازی gta sa خودتون داشته باشید و ازش استفاده کنید . این مود موتور سیکلت به دلیل اینکه از بازی ride 4 به صورت مستقیم برای بازی Gta sa توسط شخص IzuMikasa کانورت شده گرافیک خیلی خوبی داره و با نصب یک مود گرافیک روی بازی تون میتونید گرافیک واقعی این موتور رو متوجه بشوید.

این مود تا کنون حدودا 10 هزار بار توسط کاربران سایت منتشر کننده دانلود و نصب شده است ، و توانسته نمره بسیار عالی 10 رو از طرف کاربران بدست بیاورد .

آموزش نصب : فایل های مود را در فایل Gta3 بازیتون جایگزین کنید.

امتیاز 3.45 از 110 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

آپلود شده در سرور اختصاصی Rockstargame.ir
پسورد فایل زیپ : rockstargame.ir
کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.
تاریخ انتشار مود : 05.11.2020

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید