لباس و کارکتر GTA IV, مادهای GTA SA, وسایل نقلیه GTA SA

دانلود هواپیمای نظامی New NSAWC Tomcat برای GTA SA

جت جنگنده NSAWC Tomcat

Jet Fighter NSAWC Tomcat یا Grumman F-14 Tomcat یکی از جت جنگنده های مهم و قدرتمند دهه 1970 میلادی است که توسط شرکت Grumman Aircraft Engineering Corporation طراحی و ساخته شد. این جت جنگنده در سال 1974 به خدمت در نیروی هوایی آمریکا راه‌یافت و تا سال 2006 در خدمت بود.

Tomcat با طراحی منحصر به فرد خود، دارای دو موتور و بال‌های بزرگ، قابلیت انجام ماموریت‌های مختلف از جمله حمله به هدف دریایی و هوایی، اکتشاف و جستجو، مهاربندی هواپیماهای دشمن و نبرد در هوای نزدیک را داشت.

همچنین Tomcat با دارا بودن سامانه AWG-9 رادار و توابع پیشرفته دیگر، به عنوان یکی از جت جنگنده هایی شناخته می‌شد که قدرت نبرد و مقاومت بالایی داشت.

از طرفی Tomcat به عنوان یکی از اولین جت جنگنده هایی بود که دارای قابلیت بال غیرمتحرک (swing wing) بود که این ویژگی باعث شد تا این جت جنگنده توانایی برخورد با هدف های متحرک را نیز داشته باشد.

در کنار این‌ها، Tomcat به عنوان یکی از جت جنگنده های محبوب و معروف دهه 1970 میلادی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی هم به نمایش گذاشته شده است.

 

 

هواپیمای جنگنده NSAWC دارای گرافیکی خوب و سرعتی بالاست که در بخش مولتی پلیر Samp هم قابل اجراست و مشکلی ایجاد نمیکنه.

در نسخه قبلی NSAWC Tomcat که آبی رنگ بود ایراد هایی در طراحی وجود داشت که در بلند شدن و فرود آوردن بر روی زمین مشکل ایجاد میکرد که در این نسخه برطرف شده ، گرافیک مقداری ارتقاء پیدا کرده که نسبت به گرافیک خود بازی تو چشم تره

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

توجه
1- از این هواپیما میتونید در Samp هم استفاده کنید.

آموزش نصب

نصب این هواپیما فوق العاده آسون و به صورت Setup هستش که کمتر از 1 دقیقه نصب میشه فقط کافیه فایل ستاپ رو باز کنید ، فولدر بازی رو انتخاب کنید و دکمه Install رو بزنید تا به طور اتوماتیک  وارد بازیتون بشه.

در صورتی که به راهنمایی بیشتر نیاز دارید با آیدی تلگرام @Pouriaxcc ارتباط برقرار کنید

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

آخرین نسخه

(آپدیتی برای این مود منتشر نمیشود)

پسورد فایل زیپ : rockstargame.ir

کپی تنها با ذکر منبع مجاز است

 

امتیاز 3.52 از 31 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

مطالب مرتبط

3 دیدگاه برای مطلب “دانلود هواپیمای نظامی New NSAWC Tomcat برای GTA SA

  1. علی کاوه گفت:

    برای من این ارور میاد
    cannot get the path to to any mmrc file

  2. عرفان گفت:

    کجا باید پیداش کنم جت رو

دیدگاهتان را بنویسید