اخبار و بررسی

رونمایی لوگو و افتتاح فروشگاه اینترنتی راکستارگیم

[fwdmsp preset_id=”skin_modern_white” playlist_id=”rsg sound tracks”]

راه اندازی فروشگاه اینترنتی راکستارگیم و رونمایی از لوگوی جدید سایت

rockstargame.ir new logo

“لوگوی جدید سایت راکستارگیم دات آی آر”

بعد از گذشت حدود ۱ سال و ۷ ماه از طراحی جدید و انتقال مطالب سایت به قالب جدید ، اکنون بخش فروشگاه راکستارگیم فعالیت خود را آغاز کرده است .

ما قصد داریم تا با ارائه ی محصولات خاص و زیبا ویژه گیمرها لذت شما را از بازی کردن دوچندان کنیم ، محصولاتی همچون : انواع ماگ و تیشرت های گیمینگ ، محصولات دکوری برای دکوراسیون اتاق، میز و کامپیوتر شما ، فروش دیسک های بازی ، ارائه انواع بازی های برد گیم (بازی رومیزی) برای تقویت ذهن و تفریح گروهی خانواده ها،  ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین و…

به همین مناسبت شما میتوانید با ورود به صفحه فروشگاه و با استفاده از کد تخفیف rockstar98 از 10% تخفیف اولین خرید (ویژه محصولاتی که هنوز حراج نشده اند) استفاده نمایید.

برای ورود به بخش فروشگاه راکستارگیم از منو سایت و یا از لینک استفاده نمایید :

ارسال تمامی محصولات سایت به سراسر کشور انجام میپذیرد و شما میتوانید با انتخاب محصول گیمینگ مورد علاقه خود و ورود به درگاه پرداخت سایت سفارش خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان فروش ما باشید. زمان تحویل سفارش شما در درب منزلتان برحسب زمان ثبت سفارش و نوع محصول انتخابی از 24 تا 72 ساعت خواهد بود، ارسال سفارشات بالای 200 هزار تومان رایگان و روش های ارسال نیز از طریق شرکت‌های پست و تیپاکس می‌باشد.


همچنین بسیار خرسندیم که افتتاح این خدمات و رونمایی لوگو هم زمان با تایید و اعلام رسمی انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای PC  توسط راکستارگیمز صورت گرفته و شما میتوانید انواع طرح های بازی محبوب Red Dead را بر روی ماگ و تیشرت از فروشگاه سایت خرید نمایید.

لطفا نظرات خود را در مورد طرح جدید لوگوی سایت و ارائه این گونه خدمات با ما درمیان گذارید، بدیهی است که پیشنهادات و انتقادات شما ما را در ارائه ی بهتر خدماتمان یاری میرساند.

با تشکر ؛

واحد روابط عمومی سایت راکستارگیم دات آی آر .

[totalpoll id=”12825″]

دیدگاهتان را بنویسید