مادهای Gta V, مادهای ابزار GTA V, مادهای متفرقه GTA V, مودهای اسکریپت GTA V

آموزش آنلاین بازی کردن Gta V نسخه کرک شده با قابلیت ساخت سرور ( روش 2022 تضمینی)

حالت Coop بازی Gta V

توجه : نسخه کلاینت در تاریخ 1400/12/24 به ورژن 0.9.4.2 آپدیت شد و کاملا سالم میباشد .

شما در این مطلب میتونید لینک های دانلود و آموزش فارسی کلاینت آنلاین بازی کردن نسخه کرک شده بازی Gta V رو مشاهده کنید ، برای دانلود مود GTA V COOP و مشاهده آموزش نصب در بازی Gta V با راکستارگیم همراه باشید.

یجورایی تنها راه آنلاین بازی کردن روی نسخه کرک شده Gta V همین مود اسکریپته که شمارو از طریق ی کلاینت به سرور های مختلف وصل میکنه تا بتونید با دوستاتون بازی کنید ، هرچند امکان این هست که شما ی سرور  روی سیستم خودتون بسازید تا دوستاتون از آی پی که بهشون میدید به شما جوین بشن.

این حالت از آنلاین بازی کردن محدودیت خاصی نداره و شما میتونید از هر مودی که دلتون میخواد روی بازی استفاده کنید ، قانون خاصی هم نداره برای همین بهتره همینجوری وارد ی سرور نشید ، ی سرور درست کنید یا ی سرور خالی پیدا کنید و با دوستاتون بهش جوین بدید تا پلیر های دیگه مزاحمتون نشن ، یجورایی چون قانون خاصی نداره همه گاد مود روشن دارن و هیچ کس هیچیش نمیشه و ممکنه هر لحظه ی بلایی توی سرور های خارجی سرتون بیاد 😁 پس یا سرور بسازید یا وارد ی سرور خالی بشید.

نظرت با این مودهای ویژه و خاص سایت چیه؟ امتحانشون کن 😍

این مادها دارای آموزش ویدئویی اختصاصی هستند و مختص به سایت ما www.RockStarGame.ir می‌باشند و روند آماده‌سازی پکیجینگ هرکدوم توسط خودما انجام شده. ✌

کلاینت COOP چه روی نسخه اورجینال چه کرک شده به خوبی کار میکنه و مشکلی برای نسخه اورجینال ایجاد نمیکنه ، کسی که هاست میشه و سرور میسازه میتونه داخل بازی نقشه اسپاون کنه ، تو این حالت بقیه هم میتونن از اون مپ ها و یا هر چیزی که اسپاون شده استفاده کنن.

مپ های منیو ، مپ ادیتور یا هرچیزی که با مود بشه اجراش کرد رو میتونید داخل سرور هایی که خودتون میسازید پیاده کنید و با دوستاتون چالش ایجاد کنید. اگه ی سرور با نت داخلی ساخته بشه برای پلیر های دیگه ای هم که از نت داخلی استفاده میکنن پینک خیلی خوبی داره و لگ هایی که توی سرور های خارجی دارید با جوین به سرور داخلی کاملا حل میشه.

حالت Coop تو Gta V درسته که قابلیت های اصلی Gta Online رو نداره اما همین که میشه با نسخه غیر اورجینال و کرک شده اونو تجربه کرد خالی از لطف نیست و میشه مقداری سرگرم شد. برای جوین به سرور های خارجی به آی پی غیر از ایران نیاز دارید ، اگه نسخه اورجینال بازی Gta V رو دارید اما میخواید روی بازیتون بدون مشکل بن شدن از بخش آنلاین Gta V مود نصب کنید کلیک کنید.

از همه مهم تر اینه که میتونید با مود های مختلفی Gta V رو با دوستاتون تجربه کنید ، مثلا ی مپ دریفت روی بازیتون نصب کنید و چند نفری با نصب مود دریفت روی ماشین هاتون توی نقشه دلبخواهتون ویراژ بدید ، مود گرافیک بریزید ، با کاراکتر های Addon بازی کنید ، خلاصه بگم که شما آزادید در حین آنلاین بودن هر چیزی که دوست دارید به بازیتون اضافه کنید و لذت بیشتری از بازیتون ببرید.

برای اجرای مود آنلاین بازی کردن Gta V به فایل های اسکریپت و مود رانر نیاز دارید ، برای دانلود مود رانر اینجا کلیک کنید. نصب و ورود به سرور های خارجی با این مود سختی خاصی نداره اما ساخت سرور ی سری نکات داره ، به همین دلیل یک ویدیو با توضیحات کامل برای شما عزیزان آماده کردیم تا بدون هیچ مشکلی بتونید این مود رو روی بازیتون ران کنید و ازش لذت ببرید.

(توجه : بخش ساخت سرور این مود مشکل پیدا کرده اما میتونید وارد سرور هایی که از قبل ساخته شده بشید)

 

امتیاز 3.30 از 1219 رای


 


توجه: گیمرهای عزیز با جواب دادن به کامنت های دوستانتان در زیر👇 هر پست علاوه بر اینکه آنها را برای رفع مشکلات نصب مود کمک میکنید خودتان نیز XP بدست آورده و از طریق صفحه "گیمرکلاب" آن را تبدیل به اعتبار کیف پول نمایید. همه ما باید از بازی کردن لذت ببریم ❤️

78 دیدگاه برای مطلب “آموزش آنلاین بازی کردن Gta V نسخه کرک شده با قابلیت ساخت سرور ( روش 2022 تضمینی)

  1. Farnaz گفت:

    سلام من همه کاراشو کردم اما وقتی F9 میزنم اون کادره نمیاد چیکار کنم؟ نسخه بازیمم 1.64 هست لطفا جواب بدین

  2. nikanshakeri2993 گفت:

    با اینترنت ایرانسل کار میکنه

  3. arwindrgahi گفت:

    سلام چرا وقتی روی سرور بروزر میدنم هیچ چیز دیگه نمیاد و مود بالا هم نمیاد

  4. amirali گفت:

    سلام خدمت ادمین سایت. ببخشید چرا در سرور بروزر هیچ سروری نیست حتی با فیل تر شکن؟

    1. RockStarGames گفت:

      سلام عزیز با اینترنت همراه اول تست شده مشکلی نیست

  5. amir گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت ادمین سایت …. . ببخشید میخواستم بدونم ایا میتونم روی این مود سرور بسازم و با دوستم پلی بدم ؟ و اگر نمیشه راه دیگری هست یا خیر . و اینکه چرا در گزینه سرور بروزر هیچ سروری نیست برای ورود؟ .ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر

  6. Sa98 گفت:

    سلام
    من می تونم با این مود روی فایوم هم بازی کنم

    1. RockStarGames گفت:

      این مود برا کسایی هست که نسخه کرکی دارن یا فاویم رو ندارن

  7. d320 گفت:

    سلام توی این وضعیت که اینقدر وضع فیل.تر شکن ها خرابه لطفا آموزش تصویری یا نوشتاری هم بزارید واقعا لازمه من همین امروز فیل.تر شکنم قطع شد الان چیکار کنم

    1. RockStarGame.ir گفت:

      وقت بخیر
      سرور های این مود فیلتر شده و برای ورود به سرور ها هم به فیلترشکن نیاز دارید.

    2. محمد آبشامه فرد گفت:

      از Electro استفاده کنید ببینید کار میکنه یا نه

    3. RockStarGames گفت:

      اینترنت همراه اول تست کنید

دیدگاهتان را بنویسید